Evo kako da se hranite tokom putovanja

Spremate se za put i idete negde na more da odmorite i lepo se provedete. Želite da iskoristite putovanje na najbolji mogući način. I tako razmišljate šta da jedete tokom putovanja i tokom boravka na moru. Imate strah da vam hrana ne pokvari odmor, zbog stomačnih tegoba ili virusa koji mogu da se jave prilikom konzumiranja određenih namirnica.

Sigurno želite da odmor provedete bez briga oko stomačnih problema. Upravo zbog toga je jako važno da se hranite zdravo i kvalitetno prilikom putovanja i boravka na moru.

Pre samog putovanja isplanirajte šta tačno želite da ponesete od hrane. Nosite hranu koja je lagana i koja se ne kvari lako i brzo. Voće, povrće, orašaste plodove, semenke su samo neke od namirnica koje su poželjne.

Hranu pakujte u kutijicama za čuvanje hrane ili jednokratnim kutijicama, teglicama. Uvek možete kod kuće i da spremite ručak i da ponesete sa posudama za čuvanje hrane. Samo nemojte predugo čekati da se ne pokvari.

Najgora stvar koja može da vam se desi na putovanju jeste da ne planirate obroke i hranu i onda kada krenu napadi gladi da čim pre stignete da kupite neku brzu i jaku hranu i onda krenu stomačni problemi i pokvare vam putovanje, a možda i odmor. Tako da odvojite dodatno vreme i spremite sebi obroke i planirajte. Tako ćete imati više energije tokom putovanja i bićete sigurno mirniji.

Hrana na putovanjima

Ako putujete kolima

Onda vam je veoma lako spakovati hranu i sve što vam je potrebno za put. Pravite pauze tokom putovanja i svratite u neki market da kupite vodu, voće, i zdrave grickalice ukoliko su vam potrebne.

Ako putujete avionom

Pogotovo na daleke destinacije, vodite računa o jet-lagu. Vreme pre letenja podesite na vreme vaše destinacije i imajte obroke po tom vremenu. Da se lakše uklopite. Nosite sa sobom hranu iz kuće na let, izbegavajte restorane na aerodromima.

Ako putujete autobusom

Laganiji obroci i slabo kvarljive namirnice su odličan izbor.

Hidratacija

Obavezna stvar prilikom svakog putovanja je piti dovoljne količine vode. Pogotovo tokom leta. Atmosferski pritisak je tada viši i telo brzo dehidrira. Birajte vodu pre čaja ili kafe ili bilo kog energetskog pića. Ponesite uvek sa sobom dovoljne količine vode.

Sada kada znate osnovne stvari u vezi ishrane za vaše putovanje odaberite neku distanaciju i pravac na putovanje i odmor.